ارتش سوریه کنترل کامل شهر عدرا الجدیده در ریف دمشق را به دست گرفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه با کمک کمیته های دفاع مردمی کنترل کامل شهرهای عدرا البلد و عدرا الجدیده را به دست گرفت و امنیت و آرامش را به این دو شهر بازگرداند. این دو شهر مهم در ریف دمشق قرار دارند.

فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرد : ارتش با کمک کمیته های دفاع مردمی پس از اجرای چند عملیات برنامه ریزی شده شهرهای عدرا البلد و عدرا الجدیده استان ریف دمشق را به کنترل کامل خود درآورد و چندی پیش نیز شهر عدرا العمالیه و مراکز صنعتی و مزارع اطراف آن را بازپس گرفته بود .

فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه خود افزود "ارتش تعداد زیادی تونل را تخریب و تعداد زیادی تروریست مزدور را که مرتکب آدم ربایی ، قتل و ارعاب مردمی بی گناه می شدند ، به هلاکت رساند.

عملیات تیم مهندسی ارتش سوریه نیز برای خنثی کردن بمب، مین و خودروهای بمب گذاری شده ادامه دارد، و نیروهای رزمی هم گروه‌های تروریستی را در مزارع اطراف تعقیب می کنند.
فرماندهی ارتش سوریه اعلام کرد: ارتش با اجرای عملیات گسترده درپی سرکوب بازمانده‌های گروه‌های تروریستی در استان ریف دمشق است، و توانسته با موفقیت‌های خود ضربات سنگینی به تروریست‌ها وارد و روحیه آنها را تضعیف کند.

ارتش سوریه همچنین در حومه شهر حمص تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساند و یا زخمی کرد و تعدادی از تجهیزات و مهمات آنها را منهدم کرد .

در شهر درعا نیز نیروهای ارتش در عملیاتی مانع نفوذ گروهی تروریست به منطقه عتمان شد؛ و تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار