مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه گفت: کیفیت، اقتصادی بودن و سرعت عمل از مهمترین نکاتی است که قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در همه پروژه‌ها آن را دنبال می‌کند.

اجرای با کیفیت کار اقتصادی، اولویت قرارگاه سازندگی سپاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در بازدید از مجتمع فولاد بافت گفت:در مجموعه سپاه پاسداران یکی از اولویت‌ها پرداختن به اقتصاد و معیشت مردم برای آینده کشور است و ما نمی‌خواهیم دولت تضعیف شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه گفت: براساس قانون اساسی و موافقت فرمانده کل قوا و براساس ظرفیت‌های که سپاه پاسداران از جمله نیروی انسانی جوان پای کار و ماشین آلات دارد و تجربه‌ای که در دفاع مقدس دارد و باید به سازندگی کشور و آرامش اقتصادی مردم کمک کنیم.

او گفت: کیفیت، اقتصادی بودن و سرعت عمل از مهمترین نکاتی است که قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در همه پروژه‌ها آن را دنبال می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه گفت: برای سپاه بسیار مهم است که پروژه را با بالاترین کیفیت بسازیم و به همه ظرافت‌های کیفیت هر پروژه توجه کنیم.

او بیان داشت: انجام هر پروژه سرمایه مملکت است و هیچ کار بی کیفیتی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست و پروژه انجام شده کار انقلاب و شهداء است همان طور که در زمان دفاع مقدس عملیات‌ها با بالاترین کیفیت انجام می‌شد با پیروزی همراه بود.

دهقانی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و موانع تولید هر اقدامی در راستای تولید و افزایش آن انجام شود ارزشمند است.

انتهای پیام/س


کیفیت و سرعت عمل از مهمترین اولویت های قرارگاه خاتم الانبیاء است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار