سرپرست فرماندار قصرقند گفت: با صنوف متخلف و گران فروش و خبازی‌هایی که کیفیت و ساعت پخت را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سایگانی سرپرست فرماندار قصرقند جلسه ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان شهرستان قصرقن ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، بیان کرد: تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالا‌ها، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

سایگانی افزود: متصدیان ضمن رعایت ساعات پخت، تلاش بیشتری بمنظور ارائه خدمات و تامین نان با کیفیت بعمل آورند و همچنین گفتند: اعضای کارگروه نظارت آرد و نان شهرستان بطور مستمر بر کیفیت پخت نان و رعایت اوزان و نرخ‌های ابلاغی نظارت نمایند و در صورت عدم رعایت برخورد قانونی صورت پذیرد.

وی همچنین نسبت به ساماندهی نانوایی‌ها و نظارت بر مرغ فروشی‌ها و دیگر صنوف تاکید کرد و عنوان داشت: با صنوف متخلف و گران فروش و خبازی‌هایی که کیفیت و ساعت پخت را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار