جنبش مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که با سلاح مناسب شهرک‌ها و پایگاه‌های صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر یگان کنترل هوایی و اداره عملیات هوایی ارتش صهیونیستی در پایگاه میرون را با رگبار راکت‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

براساس گزارش المیادین، منابع صهیونیستی نیز در این خصوص گزارش دادند که حزب الله در بمباران اخیر بیش از ۹۰ موشک شلیک کرد. گزارش اولیه حکایت از برخورد مستقیم راکت‌ها به ساختمانی در «روش بینا» دارد.

رسانه‌های اسرائیلی در ادامه اعلام کردند که آژیر خطر دوباره در شهرک‌های روش بینا، عموکاه و حتسور هجلیلیت به صدا در آمده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در پی حملات حزب الله به شهرک‌های شمالی پناهگاه‌ها باز شده‌اند. آنها از شهرک‌نشینان صهیونیست خواستند به این پناهگاه‌ها بروند.

حزب الله در بیانیه جدیدی اعلام کرد که پایگاه اصلی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در پایگاه میشار که مسئول ترور‌ها بوده است را مورد هدف قرار داد.

رگبار راکتی حزب الله همچنین مقر تیپ ۱۸۸ زرهی لشکر ۳۶ ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه «العلیقه» برای اولین بار هدف قرار داد. این پایگاه در ۲۰ کیلومتری مرز لبنان و فلسطین اشغالی قرار دارد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که برق شهرک ایلیت هشاحر در الجلیل الاعلی به دلیل حمله حزب الله به مدت ۲ ساعت کاملا قطع شد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار