ستاد مشترک ارتش کویت اعلام کرد که رزمایش میان نیرو‌های نظامی این کشور و انگلیس از امروز آغاز شده است.

ستاد کل نیرو‌های مسلح کویت از آغاز رزمایش «سپر آهنین ۲» در سال ۲۰۲۴ که رزمایشی مشترک میان ارتش‌های کویت و انگلیس در تیپ مکانیزه ۹۴ است در بامداد پنجشنبه خبر داد.

براساس گزارش الخلیج آنلاین، این سازمان در بیانیه‌ای در حساب رسمی خود در سکوی ایکس اعلام کرد که فعالیت‌های رزمایش تا ۷ نوامبر ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت و آغاز آن با حضور صالح المحمد، فرمانده تیپ ۴۹ و رئیس هیئت نظامی انگلیس در کویت صورت گرفت.

در این بیانیه همچنین آمده است که این رزمایش در چارچوب برنامه‌های آموزشی و رزمایشی ارتش کویت با کشور‌های مختلف برای ارتقای سطح عملکرد و آمادگی رزمی از طریق آموزش و کار مشترک انجام می‌شود.

هدف این رزمایش یکسان‌سازی مفاهیم نظامی، توسعه قابلیت‌های نظامی و امنیتی، رویه‌های فرماندهی و کنترل و ارتقای همکاری نظامی بین کویت و انگلیس است.

همچنین هدف آن ارائه همه توانمندی‌ها برای دستیابی به حداکثر بهره از تمرینات و رزمایش مشترک از طریق تبادل تجربیات و ارتقای سطح آمادگی رزمی است.

الخلیج آنلاین افزود که فرماندهی ارتش کویت تلاش زیادی برای ارتقای آمادگی رزمی خود و بهره‌مندی از تجربیات کشور‌های مختلف از طریق فعالیت‌ها و رزمایش‌های نظامی مشترک در بخش‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی ارتش انجام می‌دهد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار