پارک گيون هي ، دختر شصت ساله پارک چونگ هي از چهره هاي سابق نظامي قدرتمند کره جنوبي ، نامزدي خود را براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري اين کشور اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري شين هوا،گسترش برنامه هاي رفاهي و پايان دادن به روند بي اعتمادي ميان دوکره از وعده هاي انتخاباتي اين مقام بلند پايه سياسي محسوب مي شود که از اعضاي حزب حاکم کره جنوبي است .   
وي  گفت تمام تلاش خود را بکار مي گيرد تا روياهاي مردم کشورش به واقعيت بپيوندد.
وي با تاکيد بر گسترش امور رفاهي و ايجاد فرصت هاي شغلي از تلاش براي مشارکت همه اقشار جامعه در امور اقتصادي و تجاري اين کشور خبر داد.
ناظران بر اين باورند با توجه به روند کند فعاليتهاي اقتصادي که سبب کاهش درآمد شده است، شعارهاي تبليغاتي اين نامزد انتخابات رياست جمهوري سئول مي تواند روزنه اي از اميدواري براي مردم ايجاد کند.
درپي بي نتيجه ماندن تلاش هاي پارک براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري  سال 2007 از سوي لي ميونگ باک رئيس جمهور کنوني ، وي از سياست هاي محافظه کارانه لي در قبال کره شمالي فاصله گرفت .
وي همچنين از اقدامات وتدابير شديد در برخورد با سو استفاده هاي گروهي و خويشاوند سالاري درکشور خبر داد. به رغم رقابت شديد و تنگاتنگ احزاب سياسي و قدرتمند در اين کشور ، پارک معتقد است با تکيه بر محبوبيت و پايگاه مردمي خود در صحنه رقابت هاي سياسي پيروز مي شود.
برچسب ها: کره ، انتخابات ، دیکتاتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار